Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Kajaksnak RSS
Nyt system til kajakreservation
Torben Holmgren #1
User title: Torben
Member since May 2007 · 48 posts
Group memberships: Members
Show profile · Link to this post
Subject: Nyt system til kajakreservation
Jeg har været inde og teste systemet, og er ikke i tvivl om, at det er noget vi kan bruge.

Det giver et langt bedre overblik, og det er let at overskue om en kajak er lejet ud eller ej på en given dag.

Torben
Poul Erik Neergaard #2
User title: Havkajakroer
Member since Mar 2010 · 82 posts · Location: Vorup. 20137976
Group memberships: Members
Subject: Nyt reservationssystem
Intentionerne synes at være der; men nok ikke helt færdigudviklet. Da jeg er meget kritisk m.h.t. edb, synes jeg, at brugervenligheden mangler en hel del. Jeg uddyber gerne. Da det nok ikke er et hvis, så må jeg sige, at det er givet, at det giver et langt bedre overblik, når det tages i brug.
Initiativet kan kun hilses velkommen.
Mvh Poul-Erik N
Jan Nielsen (Moderator) #3
Member since Apr 2007 · 176 posts
Group memberships: Global Moderators, Members
Til at være et gratis program, og oprindeligt lavet til tennisbaner er det meget godt at det også kan bruges til andet. Det for nuværende er jo et forum egentligt beregnet til snik snak og bruges så i vores tilfælde også til reservation. Hvis ikke der er nogen som hele tiden sidder og sletter reservationerne ligesom de udløber ville det jo være ret kaotisk at overskue reservationerne. Så hvis vi ser på fordele og ulemper ved begge systemer, kan jeg kun komme frem til flere fordele ved det nye og hilser det velkommen til at erstatte det nuværende.

Jeg synes også at brugervenligheden er i orden. 4 klik med musen uden at skulle skrive noget og kajakken er reserveret for 2 timer - det kan da vist ikke være meget nemmere.

Jan
www.rohavkajak.dk
Kurser når du har tid
Rudi/Mette (Moderator) #4
Member since Aug 2008 · 92 posts
Group memberships: Global Moderators, Members
Subject: helt enig Jan
Det er et gratis program, derfor vil der altid være nogle mangler, men det kan kun blive bedre :O)
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :mellow: :huh: ^_^ :o ;) :P :D :lol: B) :rolleyes: -_- <_< :) :wub: :angry: :( :unsure: :wacko: :blink: :ph34r:
Special characters:
Forum: Kajaksnak RSS
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 20100516-dev, © 2003-10 by Yves Goergen
Current time: 2012-02-06, 10:54:19 (UTC +01:00)